Susa Detox Body Scrub by purebysafiyyahosman

Assalamualaikum :)




Produk purebysafiyyahosman adalah satu-satunya produk homemade yang akan detox badan sekali semasa menggunakan body scrub dan foot soak. 

Purebysafiyyahosman adalah 100% buatan tangan,semulajadi dan bebas dari bahan kimia,pewarna tiruan,pewangi tiruan,sulfat,paraben dan bahan pengawet kimia. 

Susa Detox Body Scrub. Terdapat dalam 3jenis perisa. 
-Chamomile Me. 
-Citrus honey. 
-Choco Honey. 



Chamomile Me sesuai untuk orang yang badan selalu stress dan letih. 

Citrus honey sesuai untuk orang yang mempunyai masalah kulit gelap,berparut dan tona tidak sekata. 

Choco Honey sesuai untuk orang yang kulit tua dari usia,kulit kering dan bersisik. Basic ingredient Susa Detox Body Scrub adalah : Susa Detox blend(secret recipe), Pure grape oil,Pure olive oil,Pure honey.



Susa Detox Blend - merupakan agen pengelupasan semula jadi; sumber semula jadi asid Glycolic yang mengimbangkan warna kulit , membersihkan pori-pori, dan memperbaiki tekstur kulit secara keseluruhan dengan mengeluarkan yang mati, sel-sel kulit kusam.

Minyak Zaitun - tinggi dengan vitamin E, yang melegakan dan menyembuhkan kulit; bahan pelembap semula jadi yang sering digunakan untuk manfaat anti- penuaan.

Madu - Satu sumber semula jadi anti -oksidan menjadikannya bahan yang sempurna untuk mencegah penuaam dan kedutan,berfungsi sebagai pelembap semula jadi dan mengekalkan kulit yang terhidrat dan bersifat anti-bakteria. 



Klik Sini!

 Klik Sini!
Instagram : @purebysafiyyahosman 

Klik Sini!
Facebook page : @purebysafiyyahosman 

Bye!

Instagram : @safiyyahosmann & @purebysafiyyahosman

No comments:

Post a Comment